Nog maar 3 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Ilja en Adrie - WaarBenJij.nu Nog maar 3 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Ilja en Adrie - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 dagen voor vertrek

Door: Ilja

Blijf op de hoogte en volg Ilja en Adrie

11 Juni 2017 | Nederland, Zoetermeer

Zit ik hier op zondagavond het eerste reisverslag te typen bij gebrek aan zin en motivatie om mijn koffer te gaan pakken. Wel vandaag wat ingelezen over wat we komende 5 weken eigenlijk allemaal gaan zien en beleven. Bij het deel van Afrika dat wij gaan bezoeken denk je vooral aan wildlife en dat gaan we ook zeker heel veel zien. We hopen de BIG 5 te spotten. Maar daarnaast heeft deze reis nog veel meer voor ons in petto. We gaan in Zimbabwe de Victoria watervallen zien (1708 meter breed en 100 meter hoog, per minuut 500 miljoen liter water over de rotswand). En in Namibië gaan we in de woestijn op zoek naar woestijndiertjes onder begeleiding van een gids. Verder gaan we naar de Okavango Delta (de grootste binnenlandse Delta ter wereld) en in Namibië komen we ook bij de Fish River Canyon (de een na grootste canyon ter wereld). En naast alles wat we onderweg te zien krijgen is het al een hele belevenis om deze reis met zijn 2-en in een 4x4 rond te rijden en 's avonds te slapen in de tent op het dak van de auto. Geen idee hoe dichtbij de dieren in de nacht eigenlijk komen. Maar ik heb begrepen dat je geen eten in je tent moet meenemen. Goede tip ;-).
We weten nog niet hoe vaak we deze reis internet verbinding hebben. En vooral internetverbinding dat ook snel genoeg is om evt wat foto's te kunnen plaatsen. Hopelijk kunnen we af en toe een berichtje achterlaten.

• 11 Juni 2017 - 21:01

Simone:

Heel veel plezier samen en doe geen dingen die ik ook niet zou doen!

• 11 Juni 2017 - 21:21

Jos En Martha:

We wensen jullie heel veel plezier en geniet er lekker van!

• 12 Juni 2017 - 07:57

Kees:

enjoy :-)

• 12 Juni 2017 - 12:11

Frank:

Heel veel plezier daar in Afrika!

• 12 Juni 2017 - 12:26

Vanessa:

Waanzinnig geniet ervan en we zien de foto's en verslagen wel voorbij komen. (hopen dat ik niet al te jaloers word)

• 12 Juni 2017 - 12:37

Nies:

Geniet van jullie vakantie in Afrika!
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
    Liefs,
    Nies

• 12 Juni 2017 - 22:32

Mariska:

Heel veel plezier lieverds!! Genieten en mooie herinneringen maken!! Kus voor jullie

• 13 Juni 2017 - 07:34

Tom:

Het gaat een geweldige ervaring worden waar jullie nog jaren mooie herinneringen aan over houden vermoed ik :) Geniet ervan!

• 13 Juni 2017 - 11:21

Angelique:

We gaan jullie volgen hoor! Heel veel plezier gewenst! En is de koffer inmiddels gepakt? Liefs uit Zijdewind

• 13 Juni 2017 - 19:31

Nadia: