Laatste dagen Botswana en 1 dag Zimbabwe - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Ilja en Adrie - WaarBenJij.nu Laatste dagen Botswana en 1 dag Zimbabwe - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Ilja en Adrie - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Botswana en 1 dag Zimbabwe

Door: Ilja

Blijf op de hoogte en volg Ilja en Adrie

27 Juni 2017 | Botswana, Kasane

Nog een korte update voor we voorlopig weer zonder wifi doorbrengen.
Mooie laatste dagen Botswana achter de rug. We zijn langs de rivier naar een volgende bestemming gereden. Af en toe dreig je door het dikke zand vast te zitten maar gelukkig konden we steeds nog door. Geweldig om in zo'n 4x4 te rijden.
Langs en vlakbij de rivier hebben we van alles gespot. Krokodillen, zebra's, olifanten, giraffes, nijlpaarden, impala's, diverse vogels (mooie zeearend), bavianen, buffels, zwijnen en andere hertachtigen en vast nog meer, teveel om op te noemen. Leuk dat we iedere keer weer enthousiast raken als we iets moois zien. Eerst is de eerste olifant spotten mooi. Maar gisterenmiddag op een boot gevaren en langs de kant een hele kudde olifanten water zien drinken. Met drie kleintjes waarvan 1 echt nog mini was. Die werd ook steeds omringd door de grote olifanten. Heb er een paar filmpjes van kunnen maken.
Gisteren bij de Victoria Falls geweest. Horende bij de top3 van grootste watervallen ter wereld. Vooral vanwege zijn breedte. Dat hebben we geweten....drijfnat deels door de poncho's heen. Leuke ervaring.
Vandaag de grens over naar de Caprivistrook in Namibië.

• 27 Juni 2017 - 09:48

Simone:

Ik word hier toch wel heel jaloers van hoor!
    Veel plezier nog samen!

• 27 Juni 2017 - 09:51

Sasja:

Wat gaaf allemaal zeg! Ik ben nu al benieuwd naar al jullie verhalen en alle foto's en filmpjes. Gelukkig krijgen we hier al hele mooie voorproefjes ;) Veel plezier in Namibië!

• 27 Juni 2017 - 11:18

Angelique :

Prachtig! En ga vooral niet wennen aan al die bijzondere dieren en dingen die jullie zien, maar blijf genieten! Dikke zoen uit Zijdewind

• 27 Juni 2017 - 12:34

Kim:

Het ziet er allemaal heel onwerkelijk uit zo mooi is het. Blijf er inderdaad van genieten, maar dat lukt vast wel :).

• 27 Juni 2017 - 15:13

Rianne:

De jaloersmakende verhalen en foto's zijn gelukt :)! Veel plezier in de caprivistrook, vond het daar echt prachtig! Waar overnachten jullie? Ben benieuwd naar de rest Vd verhalen in Namibië!

• 27 Juni 2017 - 17:33

Ali:

Wat een mooie foto's. Kan me voorstellen dat jullie je ogen uitkijken en genieten. Veel plezier nog.

• 27 Juni 2017 - 19:01

Grada:

Wat maken jullie weer een super-reis, prachtig! Geniet van Afrika! Blijf graag op de hoogte van dit avontuur;) Nog een heel plezierig vervolg.................

• 28 Juni 2017 - 07:24

Mariska:

Wat ontzettend gaaf zeg, jaloersmakend!! Geniet ervan en stay save!! Xxx

• 04 Juli 2017 - 22:23

Jos En Martha:

Wat beleven jullie toch veel, geniet er maar lekker van.